2007-08-14

Kenapa saya suka hari ni?


HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO DIANAAAAAAA
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU.

"Thank you academy. Thank you! (sambil buat muka terharu). Thank you for giving me your support. What a treat"

WAKAKAKAKKA. Saje berangan pegang Oscar.

So, hari ni genap la umur aku tiga ploh tahun. (sebut pelan-pelan).
Lama betul aku idop ye? Sukorrrrrrr.

Dua hari laki aku bawak aku dari satu mall ke satu mall suruh aku pilih hadiah.
Aku memang gatal sket. Kalau kat umah tu, pantang nampak kat mata semua aku nak. Asal belek CLEO, lepas satu, satu brand aku baca kat telinga laki aku. Bila dia suruh pilih, aku blur.

Tetiba je dua hari lepas aku blur sesangat.
Tak tau la sebab terlampau banyak pilihan sampai tak tau nak pilih ke?
Terlampau banyak sangat barang yang aku nak sampai tak tau nak sebut mana satu ke?
Or semua barang yang display kat mall semua dasar MURAHAN kot.
Ngahngahngah...kejiii.

Asal masuk mall, plan nak beli hadiah aku, balik-balik barang Redza jugak yang bapak dia belikan. Dan balik-balik dia belikan anak dia lori. Apa nak suruh anak ko jadik kelindan besar besok ke?

Malam tadi lepas makan laki aku tanya nak kek apa?

'Tak nak cake la tahun ni. Gemuk'
'Abis nak apa?'
'Nak Baskin N Robin'
Dia pandangggggg je muka aku.

Dia suruh aku pilih antara jam dengan perfume.

Ala, setakat perfume takyah tunggu birthday pun boleh beli kan?
Asal habis je aku beli la nanti.
Lagipun aku tak suka kalau dapat hadiah dari laki aku benda yang tak kekal. Perfume kalau dah habis boleh re-fill?

Aku pulak jenis tak pakai jam. Ape kedarah lak aku nak pakai jam tetiba.

Laki aku dah warning NO MORE BAGS!
Hek ele, aku baru susun ayat nak mintak beg lagi.

Lepas dua hari kuar masuk mall, aku still terbangang-bangang carik X-factor utk present aku tahun ni. Sudahnya aku mintak sandal. Jadik la.

Apa la yang susah nak belikan aku hadiah? Hari-hari aku hadap muka ko, hari-hari aku usha duit lam wallet ko. Ko je yang tak perasan kengkadang duit ko ilang. Agak-agak nak beli barang, aku kebas je la tiga pat ploh ringgit.

Tetiba dia bagi ni...






PINK. Peberet kaler. And ada love-love. Ahhhhh, sunggoh aku chenta padamu!!
Dan terpaksa la aku pakai jam mula tika dan saat ini.
Tapi, kenapa FOSSIL? Kenapa tak BONIA?
Eh, bukan ko kata ko tak suka pakai jam ke? Hambik je la.