2007-08-21

Aku sedang selsema...tapi sedang ingin makan eskrim


Aku masuk opis lambat today, kol 10 baru sampai.
Sebab aku rasa tak sihat, so aku gi klinik dulu.
Apa kan daya, doktor itu sangat baghal.
Aku selsema teruk, siap migrain lagi, dia boleh tak nak kasik aku MC!
Alasan paling bangang penah aku dengar dari orang yang bertittle doktor :

'I tengok u berseri-seri je pagi ni, tak sakit sangat kotttttttttt'

Bodoh tak doktor ni??
Dah namanya hari bekerja, of course la pagi-pagi lagi aku dah bersiap nak pi keje.
Tetiba aku rasa macam kenok gi (cannot go), so aku drive ke klinik. Itu pun salah ke? Kalau aku sakit maka aku takleh make up laaa?? Muka aku kena bersememeh baru ko nak bagi MC?

Tapi masuk opis today, aku ceriaaaa.
Sebab big bos takde, immediate bos aku pun takde.
So, aku la bos.
wakakakakaka.

Angin apa yang melanda unit aku today. Tetiba semua group aku pakai beju belang-belang hitam.



Gambar blur, seb baik yang lain ada exhibition, kalau tak, sure lagi memboria. Seb baik si Lilian tu tembam, kalau tak maka haruslah aku memegang tittle itu.



Ceria kan muka orang sakit?? Memang patut sangat tak dapat MC.