2007-05-23

There's a time for everything


Aku sebenarnya ada banyakkkkkkkkkkkkkkkk benda yang ditensionkan dan agak ramai jugak orang yang nak dimaki. Tapi sebab aku ada perkara lebih afdal untuk didahulukan maka sila lupakan niat untuk menyumpah orang.

Atas batu jemala aku ni ada banyak sangat benda yang nak ditanggung. Sampai aku tak tau apa nak buat, kat mana nak start.

Akhirnya hari ni, setelah kuar masuk bilik assistant CEO dan pagi ni CEO telah mengintebiu aku depan 2 Vice Presidents, I've made up my mind, aku akan ambik role tu, Head of Life Science. Tapi I have to admit, I accept the offer with a great apprehension. Maybe sebab I will be taking the role that has been developed by assitant CEO aku, and she's been doing this for 10 years and suddenly nama aku yang naik untuk handle menatang ni. It's not the matter of handling orang bawahan yang ramai, but we are talking about millionss$$$$$$ yang jadik backbone of the company. Kalau la aku takleh perform, konfem kena lari bogel keliling opis.

Apesal aku ha????
Korang saje nak pedajal aku kan?
Saje nak tengok aku boleh buat ke tak.
Kalau aku tak boleh buat camne?
Korang nak pakat gelak?
Nak pakat rogol?
Nak pakat buang aku?

Tapi kalau aku dapat buat???
Apekata aku rogol korang pulak?
Pastu aku panggil pak guard depan tu join sekali rogol secara bergilir-gilir.
Pastu aku bunuh. Pastu bakar.
Pastu aku sorang je tinggal, dan aku istiharkan aku CEO baru.
HUAHUAHAUHAUAHAUAHUAH.

Sampai skang aku blur lagi.......apekahhhhhh???
Bagaimanakah??????
Apakejadahkahhhhhhhh???

KZ tanya aku lahir bulan berapa?
Aku jawab 8.

'LEO?'

Ha'ah, why?

'LEO is strong, I tau u kuat, and u boleh buat, coz Lion rules'.

Tu je??
Sila percaya pada astrology?
Sila percaya pada Singa itu Raja Binatang?

Aku tak puas hati. Tadi aku buat 'are you a natural born leader test'.

There's a time for everything, you're an organised leader!
Your strong organisational skills make you an excellent candidate for success as a leader. Your talent for keeping everything in the right place means that you can concentrate on more important tasks. And once you've organised your workplace, your overall productivity increases by leaps and bounds. Keeping things in the right place means you can move more quickly, making you more efficient and productive at work. So no matter what kind of career you're pursuing, the ability to keep yourself (and your work space) organised lets you spend your time on what's really important - working. You've got a solid combination of positive leadership traits - from organisational skills to communication ability. These talents make you a great resource in the workplace, someone people can look to for guidance and direction. Your leadership skills are quite strong, so don't be afraid to put yourself forward when problems need solving!

Ye ke?
Nak bagi aku perasan la tu.
Tak pun nak bodek aku.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.