2007-01-28

Welcome back Honey!


Jeng jeng jeng!!!!!!!!!
This is the day!
Hahahaha..macam tak penah jauh dari laki!
Tapi tu la hakikatnya. Aku tersangatla excited dan menggelupurnya bila bangun pagi Sabtu semalam. Luckily parents aku datang rumah temankan aku tido. No la, actually saje je nak tengok cucu, sekali harung teman aku la. Jumaat malam tu aku marathon ngan mak aku tengok movie. Sampai kol 1pg je, takleh tido lambat-lambat kalau melibatkan warga tua ni..hihi. Malam tu pun lagi sekali aku mimpi hubby aku balik siap tido sebelah lagi.

Lepas Maghrib je aku terus drive keta hubby aku ngan Redza to the airport. Since flight sampai 8.30mlm, saje je la aku malas nak race. Slow motion je drive kat lane lembab tu. Tensen agaknya saper yang follow bontot keta aku semalam. Gila slow aku bawak. 70-80 je. Sampai lori sampah ngan lori balak pun boleh potong Honda. Takpe, kasik chance. Semalam mood baik.

Sampai kat airport around 8.10mlm camtu, flight delayed la pulak. Kena tunggu sampai kol 9mlm. Dah la bawak hero. Tak duduk diam aku. Jeans aku lak longgar. Kejap-kejap tarik seluar, kejap-kejap tarik seluar. Sunggoh fail sekali aku semalam. Dengan asik kena kejar anak, sambil tarik seluar, sambil bawak beg susu, sambil pegang belon Mickey Mouse.

Pukul 9mlm, hubby aku called. Hohohohoho...best giler bila nampak incoming call from 'Abang' kat screen hp aku. Dah lama tak nampak word tu. Yela, hubby aku bukannya reti nak roaming, takut aku asik call dia je. So, lepas 45 minit bepeluh tunggu........

(slide dah hilang)

Lihatlah kegembiraan kami. Tapi gambar aku takde, sebab aku bz snap gambar. Lagipun aku bukanlah objek yang nak difokuskan malam semalam. Aku dah agak, benda pertama yang hubby aku capai is Redza.

Hoih!! Tak nampak aku ke? Aku tertonggok kat depan kau ni ha. Hoih!!

'Ye..abang rindu Di jugak'. --- ayat common lepas aku tarik muka 14.
Ala, tak kisah sebenarnya, saje je dah lama tak buat perangai mengada-ngada.

Then kat rumah, tibalah waktu memunggah beg. Aku takde la expect apa-apa from him sebab aku tau next week kitorang dah nak pi Bali pulak. So kat Bali tu boleh la shopping sakan. Dia gi Japan pun sebab keje, so aku malas nak memesan apa-apa. Tapi dek kerana kasih seorang suami yang begitu menebal disamping atas dasar memahami akan sifat seorang isteri yang kuat mengikis duit laki, hubby aku pun telah mempresent T shirt Hard Rock Tokyo selai kat aku. Walaupun dia tau T shirt Hard Rock Seoul yang dia belikan 6 tahun lepas pun aku baru pakai 2 kali, dia still gigih nak belikan jugak T shirt HR Tokyo ni. Gasaakkk. Tengkiu la.

Aku bukan taknak pakai, tapi macam segan je nak pakai sebab aku tak penah sampai lagi kat tempat-tempat tu. Macam tak best je bila pakai. Time aku gi Jepun dulu HR belom wujud. Takpe, aku berazam next week nak rembat satu HR Bali, boleh aku lanyak baju tu hari-hari. ----> very the jakun.

Anddddddd, dia juga telah membelikan aku purse!!! Masa dia hulurkan kotak kaler pink siap ada riben tulis FOR YOU tu aku tak expect yang isinya purse. But, the moment aku unwrap, kotak tu macam aku kenal.

Aku : Junko Koshino?
Hubby : Hmm..

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Akhirnyaaaaaaaa. Best! Best!
Tak sangka hubby aku ingat lagi purse ni. Aku tak tau la berapa harga dia, itu blakang kira. Yang penting aku memang suka design Junko Koshino ni. Simple design and leather dia lembut.

Dulu masa aku 2nd year, first time aku jumpa dia masa balik cuti, dia presentkan aku purse JK ni. Kaler black. Cunnnnnnnnnnnn sangat2. Aku baru je pakai seminggu, purse tu hilang. Selidik punya selidik, adelah satu mangkuk ni gi curik purse aku. Sebagai pengganti diri, letakkan nama dia F. Like I saif before, F is ofr FUCK. Sama-sama blaja. Tension agaknya tengok aku ada purse baru and dalam purse tu aku letak gambar aku ngan Wan, ntah bila masa dia rembat pastu buat-buat nak tolong carikkan bila aku tanya dia ada nampak tak purse aku. Babi.

After a year, hubby aku lagi sekali balik cuti, dia belikan another JK kaler grey pulak. Tapi design dia tak selawa yang first. Takpe, aku tak kisah sgt.
Yang ni bertahan lama sebab masa ni si FUCK tu pun dah berambos kena tendang dari U. Padan muka. Padan muka. Bodoh!!

Memandangkan purse CR aku dah koyak sikit kat tepi sebab banyak sangat benda aku sumbat lam purse tu, so dengan ini saya merasmikan purse kaler pink ni. Terasa diri sunggoh remaja sekali dengan pink.