2006-10-19

Hamper murahan



::macam mahal je kan?::



::jangan banyak bunyik. Atas daya kreativiti hasilnya hamper-hamper ini nampak seperti bertaraf 4 bintang walaupun harga sebijik hanya RM13 dan membelinya di supermarket HERO::


Cantik tak hamper aku?
Tak cantik?
Mau tau kenapa tak cantik?
Sebab aku hanya ada RM100 untuk beli something as a Raya gift untuk customer sebanyak 6 orang.
Hamper apekah yang boleh dibeli dengan harga RM16+?
Sugus sebalang?
Coki coki sekotak?
Atau Tora datang lagi?

Kenapa la company aku ni kemut sangat bila sampai part kena bagi gift kat customer?
Kalau part dapat deal tu kemain suka.
Asal sampai festive season je, company aku la yang mula-mula sekali make dunno.
Sampai customer sound 'taknak bagi hamper ke?'

Sound tepat kat muka aku ok???
Malu ok???
Malu sampai aku macam nak sorok muka dalam panties.

Bila aku mintak duit nak beli satu hamper, aku kena bagi reason tidak kurang dari 300 patah perkataan. Itu baru mintak satu hamper. Ape ko ingat customer aku sorang je?

Bila customer pi kat competitor, aku jugak yang kena tarbiyah. Gila la aku dok sini lama-lama. Dulu takde la teruk camni. Sejak dah public listed ni eksyen kemain.

Aku rasa aku kena siapkan jugak buku 50 dalil kenapa company ini harus disumpah menjadik bankrup.




::Demonstrasi tanda protes terhadap kompeni::