2006-09-18

Rindu laa..


Hari ni adelah antara hari-hari bersejarah selama aku kejer kat sini - aku datang opis before 8.30am!!

Haha..sampai Ann nampak aku masuk opis pun, she was like, "uiks???". Ye, hari ni aku bangun awal sebab pukul 5 pg tadi dah bangun hantar hubby gi airport. Hantar kat gate je. Aku offer nak hantar, dia kata takyah sebab gi ngan 3 lagi member kilang dia, nak bawak keta. Letak keta kat airport sebab gi sehari je. Tapi bawak keta aku!!!!! Hilang keta aku, jaga!

So....hari ni aku melanyak Honda buat tah keberapa kali aku lupa, yang pastinya memang best bawak keta CC besar, ditambah pula bila minyak dah diisi penuh oleh tuan punya keta. Terasa macam ntah hapa hapa pulak Aveo aku tu. Hoh..eksennya bawak keta pinjam.

Balik pd citer bangun pagi tadi. Sebenarnya aku dah try nak tido balik, dah set jam kul 7am. Aku lak period, apehal nak bangun pagi kan. Golek golek golek..takleh tido gak. Sebab malam tadi aku dah layan satu citer hantu. Malam ni nak tido pun satu hal gak, takkan aku nak tido ngan bibik. Cepat la balik baaaaaaaaaaanggggg!!!!!!!!

I miss you already!!!!!
Tak fokus nak buat keje dah..
Takde mood nak buat keje dah..
Nak buat camne ni???
Balik ahhhh...